Zapisz się na szkolenie!
Szkolenie online:
5 spotkań 3 godzinnych
Jaki jest archetyp Twojej marki?
Jak wykorzystać archetyp do wyróżnienia się na rynku?
A ponadto dostaniesz:
![]() |
Wytyczne kolorów, stylów graficznych, emoji wspierających wybrany archetyp |
![]() |
Kilka modeli pisania angażujących treści w mediach społecznościowych |
![]() |
Słowa klucze związane z archetypem |
Termin:
Spotkania zaczynają się w 5 dni po skompletowaniu zespołu co najmniej 5 osób. Odbywają się one raz w tygodniu i każde spotkanie trwa 3 godziny. Dokładny termin zostanie uzgodniony z uczestnikami.
09.2023 - Definiujemy misję i wizję marki - 7 klasycznych misji opartych na storytellingu
09.2023 - Archetyp marki - diagnoza archetypu, wytyczne dotyczące kolorów, fontów, stylów graficznych i stylu komunikacji wspierającego wybrany archetyp (to spotkanie jest prowadzone indywidualnie dla każdej firmy w ramach archetypu)
09.2023 - Budujemy Persony - jeśli myślisz, że to jest prosty proces to... gratuluję optymizmu :)
010.2023 - Komunikacja zgodna z archetypem marki - definiujemy Tone of Voice marki zgodny z archetypem
010.2023 - Budujemy lejki sprzedażowe z wykorzystaniem archetypu marki - ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia
Maksymalna liczba uczestników: 6 osób
Forma spotkań: Zoom
Cena: 4500 zł 3500 zł + VAT (do 30.08.2023 r.)
Piotr Mrzygłód
Interim Manager
Specjalizacja:
Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży, współautor książki „Techniki promocji sprzedaży”. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™. Przedsiębiorca Roku 2019 nagroda przyznana przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych.
- Harvard Business School
- Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ
Wykładowca i Trener Biznesu